POLITICA DE RETUR
Dreptul legal de retragere. Potrivit prevederilor OUG 34/2014 Clientul se poate retrage din relatia contractuala cu EDAM GROUP SRL, în termen de 14 zile de la primirea produselor, fără a furniza vreun motiv. Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, sau pot primi contravaloarea produsului/lor inapoi, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Termenul este respectat dacă produsele sunt returnate înainte de expirarea perioadei de 14 zile. In caz contrar, dacă produsele nu sunt predate in conditiile precizate, pe langa costurile de livrare Clientul va suporta si eventualele costurile aditionale generate de diminuarea valorii produselor care rezultă din alte manipulări, decât cele necesare pentru stabilirea naturii, caracteristicilor şi funcţionării bunurilor.
Costurile privind returnarea produselor (costuri de transport) cad în sarcina Clientului.
In vederea exercitarii dreptului de retragere este suficient ca, Clientul, sa transmita mesajul privind returul produsului/lor înainte de expirarea termenului de retragere, pe adresa de e-mail office@pretta.ro/ edamgroup@yahoo.com, cu urmatoarele specificatii:
- produsul/produsele pe care doreste să le returneze
- opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei
- indicarea contului si a titularului contului bancar in vederea platii contravalorii produsului/ lor returnate, comandate de la EDAM GROUP SRL
- de asemenea, pentru ca este foarte importanta parerea fiecarui client in parte dar si pentru faptul ca imbunatatirea calitatii serviciilor prestate constituie o preocupare continua a EDAM GROUP SRL, Clientul este invitat sa transmita si motivul returului.
Dupa notificarea retragerii, Clientul va ambala corespunzator produsul/ produsele, va chema curierul si va transmite coletul la adresa indicata in cuprinsul e-mailului sau a mesajului transmis de Edam Group SRL ca raspuns la notificarea de retragere din contract. Chitanta de retur a produsului/ produselor(AWB curier) se va transmite dupa predarea coletului la curier pe e-mail: office@pretta.ro/ edamgroup@yahoo.com
Dupa receptionarea si verificarea produsului/ produselor, Clientul primeste in contul bancar indicat suma platita pentru produsul/le returnat/e, proprietatea EDAM GROUP SRL, nu si costurile ocazionate cu livrarea produselor, serviciu prestat de un tert, respectiv de firma de curierat.
La fel si in situaţia în care Clientul a beneficiat de livrarea gratuită a produselor în condiţiile explicate la secţiunea 10. POLITICA DE LIVRARE, rambursarea sumelor platite se va face cu diminuarea contravalorii costurilor de livrare acordate cu titlu de bonus.
Rambursarea sumelor platite se va face de catre EDAM GROUP SRL, dupa primirea si verificarea bunurile livrate, în termen de cel mult 14 zile de la data la care Clientul comunica decizia de returnare a produsului/lor.
Produsele nu vor putea fi returnate/ inlocuite in urmatoarele cazuri:
- prezinta semne de folosire, uzura, spalare;
- lipsa accesorii;
- nu prezinta documentele doveditoare ale achizitiei de pe site-ul nostru;
- produsele au fost executate dupa specificatiile consumatorului sau in cazul produselor aduse ca si comanda speciala pentru client.
Cat priveste returnarea produselor defecte, dupa constatarea facuta de Client si comunicata imediat EDAM GROUP SRL la office@pretta.ro/ edamgroup@yahoo.com sau telefonic la 0745767060, produsul se pune la dispozitia curierului la adresa indicată telefonic sau prin intermediul e-mailului. Dupa analizarea cu atenţie a produsul returnat Clientul este informat cu privire la reparare/ inlocuire/restituire contravaloare produs, in ordinea precizata, într-o perioadă rezonabilă de timp, insa nu mai târziu de 14 zile de la data confirmarii variantei agreate. Sumele achitate pentru produsele returnate din cauza unor deteriorări sau defecte reale, vor fi rambursate integral, Clientului. La fel si costurile de livrare respectiv costurile de returnare a produselor. Sumele vor fi rambursate doar in contul bancar comunicat cu ocazia anuntarii returnarii produsului. Exceptie fac produsele achizitionate in campaniile speciale de reduceri ( gen Black Friday, sau alte campanii de reduceri masive) sau produsele cu mici imperfectiuni/ defecte, indicate ca atare in prezentare si vandute la preturi reduse, stabilite special pentru aceste aspecte, acestea se returneaza strict pe cheltuiala clientului.
In situatia schimbului de produse, nu se accepta decat schimbul de produse cu pret identic sau produsul nou sa aiba pret mai mare decat cel al produsului schimbat. In situatia in care totusi Clientul alege un nou produs cu pret mai mic decat al celui pe care il doreste schimbat, se considera pret identic cu cel al produsului schimbat.
Cheltuielile de transport generate de schimbul de produse cad in sarcina Clientului.
Edam Group SRL poate refuza colaborarea cu Clientii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare dar si cu Clientii care manifesta o conduita necorespunzatoare in relatiile on-line ( refuz primire comanda/ abuz de retur produse/ returnare produse folosite, limbaj agresiv si/ sau reclama negativa in spatiul public, fara sustinere reala/ argumente/ dovezi, etc). Notificarea acestora ramane la aprecierea Edam Group SRL iar in cazul in care Edam Group SRL alege sa o faca, se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.